Followers

Google+ Followers

Showing posts with label lecithin. Show all posts
Showing posts with label lecithin. Show all posts

Monday, 3 October 2016

Daftar Ahli Shaklee dan Dapat Percuma Lecithin dan Vitamin C

HANYA 1 OKTOBER SEHINGGA 15 OKTOBER 2016 SAHAJA !


Kepada sesiapa di luar sana yang ingin menjadi ahli Shaklee, promosi ini adalah sangat menguntungkan tau !




Lecithin dan vitami C akan diberikan secara percuma dekat anda bila anda mendaftar menjadi ahli HANYA dari 1 hingga 15 oktober sahaja !



Lecithin akan diberikan kepada sesiapa sahaja yang membuat pembelian sebanyak 100 - 199 uv. Manakala Vitamin C diberikan kepada pembeli sebanyak 200 uv ke atas.


Salah satu produk kegemaran Shaklee yang mempunyai banyak kelebihan sehinggakan menjadi kegemaran ramai ialah vivix ! Kalau anda membuat pembelian sahaja sudah boleh mendapat Lecithin tau! Dan kalau membeli dua botol vivix sudah boleh mendapat 200 uv ke atas.


Ah... sudahlah dapat khasiat vivix... Dapat pula percuma lecithin dan vitamin C?


Vivix cuma satu cadangan daripada saya. Anda boleh saja membeli apa-apa sahaja gabungan produk Shaklee ni tau ! Boleh klik di sini untuk membaca antara kelebihan vivix yang menjadi kegilaan ramai.


Please korang... Jangan menangis tak berlagu bila promosi ni dah habis nanti. Jangan malu-malu untuk bertanya kepada saya tentang cara menjadi ahli Shaklee sementara promosi ini masih berlangsung.


Saya di sini akan membantu anda. Bukan hanya untuk menjual. Tetapi rasa sangat sayang jika anda tidak tahu promosi yang tersangatlah gempak sedang berlangsung !


Tidak kira anda berada di mana sahaja. Di utara. Di selatan ataupun di Sabah Sarawak sekalipun... Semua pendaftaran keahlian boleh dilakukan secara mudah oleh saya. Jangan risau. Jangan takut. Dan paling penting jangan ragu-ragu. Tak tahu boleh bertanya kepada saya ya.


Jangan risau. Saya tak makan orang. Hehehe.


Sayang sangat tau kalau anda terlepaskan peluang ini.


Anda boleh klik di sini untuk membaca kelebihan Lecithin.


Dan anda boleh klik di sini untuk membaca kelebihan vitamin C.


Malah jika anda tertanya-tanya kenapa saya mengambil vitamin c bolehlah klik di sini juga.


Jika anda mahu tahu kenapa anda perlu menjadi ahli shaklee?



  • anda dapat membeli mana-mana barangan shaklee pada harga yang lebih murah
  • mempunyai peluang untuk menjana pendapat anda
  • anda bukan berseorangan. Bukan berdua dengan orang yang tolong mendaftarkan anda. Tapi bersama-sama satu kumpulan!
  • anda juga akan dipimpin. Ditatih. Didorong secara berjemaah bersama-sama ahli kumpulan anda.
  • jarak yang berjauhan bukanlah alasan untuk di'coach' ya
  • secara tak langsung boleh boost up kan spirit
  • bisnes dilakukan bukan hanya untuk bisnes sahaja. Akan ada unsur-unsur islamik. Ha nak tau?


Kenalah cepat-cepat mendaftar menjadi ahli. Saya sudah. Ada ramai lagi yang sudah berjaya. Jadi anda? Jangan ketinggalan ya.


Boleh bertanya, membeli, mendaftar dan mendapat nasihat cara pemakanan daripada saya, pengedar Shaklee yang sah.



Khadijah 
ID : 1226555
0193745642
(sms / whatsapp sahaja)

Wednesday, 8 June 2016

Apa itu Lecithin?





Lecithin.. Lecithin... Lecithin...

Selalu dengar nama Lecithin. Eh.. Produk Shaklee kan? Apa benda sebenarnya lecithin ni?




Apa Itu Lecithin?


Lecithin merupakan pemecah lemak semulajadi yang mengelakkan lemak daripada melekat pada darah dan seterusnya terapung dan tidak juga melekat pada dinding membran.


Tubuh kita ni tak boleh nak menghasilkan lecithin dengan sendirinya. Eh... habis tu dari mana pulak? Haa... daripada pemakanan kita sendiri. Contohnya jagung, kekacang ataupun kuning telur.


Dan... lecithin Shaklee pulak berasaskan soya yang organik dan non-GMO.




Manfaat Lecithin


Kepada yang selalu dengar pasal lecithin ni mungkin ingat untuk slim je kan? Hey... Ada banyak lagi tau khasiat lecithin Shaklee ni. 


Dalam entry ni saya senaraikan sebanyak sembilan kebaikan lecithin.


  •   Lecithin bagus untuk minda kerana mengandungi Collin yang membantu menghasilkan neurotransmitter yang penting untuk ingatan dan meningkatkan fokus.



  • Lecithin merupakan agen yang membantu memecahkan lemak. Lemak yang dimaksudkan merupakan lemak yang berada di bahagian organ ceperti hati. Pengambilan Lecithin dapat mempercepatkan pengaliran lemak disekitar hati.



  •  Lecithin membantu mengurangkan lemak di dalam badan. Walaubagaimanapun, pemecahan lemak lebih cepat dengan bersenam beserta diet seimbang.



  • Lecithin turut membantu penyerapan zat-zat penting dalam saluran darah ke dalam sel badan.



  • Lecithin melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.



  •  Lecithin juga dapat mengurangkan penyakit nyanyuk.



  •  Lecithin dapat mengurangkan stress.



  • Lecithin mempunyai sumber neurotransmitter yang menggalakkan proses tidur terutamanya penghidap insomnia.



  • Lecithin bertindak sebagai pelincir sendi-sendi badan.


Berminat dan mempunyai soalan? 
Khadijah 
ID : 1226555
0193745642
Sms / Whatsapp / Telegram / Wechat