Followers

Monday 6 June 2016

Sebab Saya Nak Masuk Bloglist Ramadhan 1437 Hasrul Hassan.

Assalamualaikum.

http://www.hasrulhassan.com/2016/05/bloglist-ramadan-1437h-oleh-hasrul.html
klik gambar untuk join :)

Kenapa saya nak masuk bloglist Tuan? Hrmm… Ada beberapa sebab sebenarnya yang saya sudah membuat senarai di bawah.


Pertama.

Terdapat banyak pelbagai entri yang menarik di blog Tuan. Buktinya… Haa dekat print screen tu ada gambar entri lain di blog Tuan yang saya baca.


Kedua.

Blog saya masih lagi baru dicipta. Baru sehari umur blog ini. Jadi tak ada yang kenal lagi blog ini. Jika saya diletakkan sebagai bloglist tuan, berkemungkinan blog saya akan menerima tempias aura blog Tuan. Manalah tau kan…. Hehehehe.


 Ketiga.

Blog Tuan merupakan blog pertama yang saya follow. Haaa…



Okay itu sahaja sebab-sebab yang saya dapat fikirkan sekarang.


Oh tak lupa untuk saya ucapkan salam Ramadhan :)
 

7 comments: