Followers

Sunday 5 June 2016

Salam Bulan Mulia

Assalamualaikum.


Salam Ramadhan saya ucapkan kepada semua. Semoga kita semua dapat kebaikan daripada bulan yang penuh berkat ini. Amiin.


Entri pertama ini saya akan perkenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Siti Khadijah. Anda boleh panggil saya Khadijah, okay? :)


Saya dilahirkan pada 10 April 1997. Kira-kira campur tolak bahagi darab semua... umur saya baru 19 tahun. (gelak jahat)


In shaa allah blog ini akan saya gunakan untuk mempromosikan bidang bisnes yang sebenarnya saya dah join sejak bulan mac. Tapi baru nak merangkak sekarang. Dah nak masuk tiga bulan. Huhuhu biasalah. Sibuk dengan sekolah ;)


Semoga urusan kita dipermudahkan oleh Dia. Dan salam perkenalan daripada saya.

8 comments:

  1. salam khadijah.
    Thank you for dropping by at my blog. :)
    All the best for your bisnes :D
    btw, I have follow your blog and salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. Selamat berblogging ^^ . Singgah sini sambil follow tanda support ^.~

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam :)

    salam ramadan khadijah

    ReplyDelete
  4. Salam ramadhan sis :) Follow back saya kalau tak keberatan :)

    ReplyDelete