Followers

Tuesday 6 September 2016

3 Sebab Utama Perlu Mengambil Vitamin C SR Shaklee

Hari ini saya ingin membuktikan kepada anda, kenapa anda perlu mengambil vitamin C Shaklee?


Dan kenapa hanya 3 sebab sahaja sedangkan vitamin c Shaklee ada terlalu banyak kelebihan?


Sebenarnya saya sendiri mengamalkan vitamin c ini walaupun selalu on off. Tetapi saya sendiri merasakan 3 perbezaan setelah mencuba produk Shaklee ini.








1. GUSI BERDARAH

Semenjak belakangan ini saya sering mendapati gusi saya tiba-tiba berdarah. Tak suka tau.

Tapi bila saya makan vitamin c ni, dah jarang gusi saya berdarah kecuali waktu gosok gigi.




2. MASALAH KULIT GATAL

Saya ada masalah kulit dari kecil lagi. Doktor kata allergic. Tapi pernah ambil satu jenis air (tak ingat) masalah kulit hilang.

Tapi  sekarang ada masalah kulit gatal balik.

Memang sangat-sangat tak selesa.

Apa yang saya rasa bila makan vitamin c ini, masalah kulit gatal mulai berkurangan :)




3. SELALU DEMAM

Ada tak orang yang jenis selalu demam? Tiap-tiap bulan mesti demamlah... selesemalah.

Saya selalu rasa tak sihat.

Saya ingin mecadangkan kepada anda untuk cuba mengambil vitamin c ini kerana demam atau selesema akan hilang dengan lebih cepat.


Anda boleh mendapatkan produk Shaklee ini daripada saya, distributor Shaklee yang sah.



2 comments:

  1. Bagus vitamin ni, memang selalu gunakan vitamin ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah terima kasih sebab support shaklee :)

      Delete